Üdv mindenkinek aki ide tévedt! Jó helyre vetette a sors!
A Képekre kattintva azokat kinagyítva nézhetitek meg !
FIGYELEM!!! HA REGISZTRÁLSZ, ELLENŐRIZD A FELHASZNÁLÓNEVEM AMI : BNBMLM , MERT A SÜTIK JEGYZIK HA MEGNÉZTED MÁR MÁSÉT! OLYANKOR HA MÁS NEVE SZEREPEL OTT, AKKOR TÖRÖLD A SÜTIKET, VAGY MÁSIK BÖNGÉSZŐBEN REGISZTRÁLJ! Jelentkezzetek Facebook csoportunkba: https://www.facebook.com/groups/dfsHun Van Skype csoportunk is! Ha regisztráltál, jelölj be Skype-on és behúzlak!

2015. február 25., szerda

Figyelem

Üdv!

Rég nem írtam, ennek rengeteg óka van!
Sorolhatnám, de csak párat írok:
Költözködtem, korházban voltam, blogger-rel szakítottam, mert ok nélkül megszüntetett sok blogom!
Megszünt, megbukott sok üzlet.
Béreltem szerver tárhelyet, vettem domein nevet, mára többet is és azokon dolgoztam.
Házat, lakást újítottam fel, arra elment minden pénzem, nem maradt új üzletekre.
Most már újra kezdtem az üzleteket!
Ha gondolod tarts velem, keress meg!

Az új oldalam: http://befektetesi.com

Ezen kapcsolatba tudsz lépni velem!
Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése