Üdv mindenkinek aki ide tévedt! Jó helyre vetette a sors!
A Képekre kattintva azokat kinagyítva nézhetitek meg !
FIGYELEM!!! HA REGISZTRÁLSZ, ELLENŐRIZD A FELHASZNÁLÓNEVEM AMI : BNBMLM , MERT A SÜTIK JEGYZIK HA MEGNÉZTED MÁR MÁSÉT! OLYANKOR HA MÁS NEVE SZEREPEL OTT, AKKOR TÖRÖLD A SÜTIKET, VAGY MÁSIK BÖNGÉSZŐBEN REGISZTRÁLJ! Jelentkezzetek Facebook csoportunkba: https://www.facebook.com/groups/dfsHun Van Skype csoportunk is! Ha regisztráltál, jelölj be Skype-on és behúzlak!

2014. február 7., péntek

A komolyabb kezdet!

Sziasztok!
2013. dec. 05.-én befiztem! Betettem 10$-t és el is felejtettem!
Pár napja szólt a szponzorom,hogy miért nem forgatom a betett pénzem!?
Ő már többször vett ki! Instant fizet! Nagyon jó, megbizható oldal!
Utánanéztem mit irnak róla! Csupa jó! Ezen felbuzdulva (és azon még, hogy nem kicsit fejlesztették és fejlesztik az oldalt)
tettem be  120$-t, amit képekben megmutatok,és majd a napi hozamokat is!










Kifizetésekről kép:



És még!!!


PAYMENTS menüben láthatóak a kifizetések,
az INVESTMENTS menüben
pedig a Trader kereskedései.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése