Üdv mindenkinek aki ide tévedt! Jó helyre vetette a sors!
A Képekre kattintva azokat kinagyítva nézhetitek meg !
FIGYELEM!!! HA REGISZTRÁLSZ, ELLENŐRIZD A FELHASZNÁLÓNEVEM AMI : BNBMLM , MERT A SÜTIK JEGYZIK HA MEGNÉZTED MÁR MÁSÉT! OLYANKOR HA MÁS NEVE SZEREPEL OTT, AKKOR TÖRÖLD A SÜTIKET, VAGY MÁSIK BÖNGÉSZŐBEN REGISZTRÁLJ! Jelentkezzetek Facebook csoportunkba: https://www.facebook.com/groups/dfsHun Van Skype csoportunk is! Ha regisztráltál, jelölj be Skype-on és behúzlak!

2014. február 21., péntek

Mai hozam 15.55$, amit visszaforgattam! Ez 7.3% volt!

Üdv! A tegnapi után behozta a hozamot ma szépen! Más oldalaknál ilyet nem nagyon tapasztalni! Mivel ez a 4. napom, ezért visszaforgattam a 15.55$-t! Akkor hát nézzétek! Sokan vagytok akik beregiztetek,de be nem fektettetek semmit! Ennek én nem értem mi a lényege! Vagy féltek? Ez szerintem sokkal megbizhatóbb oldal mint a legtöbb! Nekem termel igy is szépen, nektek csak ajánlani tudom! 







Aki még  nem regizett, itt a bannerra kattintva megteheti most:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése